Instagram + Giveaway

22:35:00


No, you're not dreaming. Yes, I'm posting on a Saturday. But it's for a good cause!
I have some news that I'd love to share and I also have a few things to sort out as soon as possible (hint: giveaway related)

Não, não estás a sonhar. Sim, estou a escrever um post a um sábado. Mas é por uma boa causa!
Eu tenho uma notícia que adorava partilhar convosco e também tenho algumas coisas para resolver o mais depressa possível (pista: relacionado com um passatempo)

First thing's first, I created a public Instagram account! I had a personal one that was private and I'm still gonna keep that one for more personal pictures but now I also have a public one that will be associated with this blog. Yesterday I already added the Instagram icon to the top bar on my blog, I don't know if you noticed that. So if you like Instagram or if you want to be closer to me, follow me on there!

Em primeiro lugar, eu criei um Instagram público! Eu já tinha um pessoal que era privado e vou continuar com ele para fotografias mais pessoais mas agora tenho um público que irá estar associado a este blog. Ontem eu já tinha adicionado o icon do Instagram na barra no topo do blog mas não sei se repararam. Por isso se gostam do Instagram ou se querem estar mais próximos de mim, sigam-me lá!

Now for the other subject of this post: the giveaway. My blog's anniversary is almost here and I would love to celebrate it by doing a giveaway. It will be international so don't worry. I already have some prizes in mind but I also wanted to ask you what you want the prizes to be. Comment down below what you would like to receive, if it's makeup, clothes, books, food, etc. And please try not to comment actual products because I might not pick those and then you'll get your hopes up to see them destroyed so just say if you want makeup or clothes or shoes or skincare or whatever.
It's gonna be a really small giveaway and I don't know if I'll add pricey items but I feel like free stuff is always good, even if it's cheap stuff haha but don't worry, quality is always the priority.

Agora para o outro assunto: o passatempo. O aniversário do blog está quase a chegar e eu adorava celebrá-lo fazendo um passatempo. Vai ser para todo o mundo, não se preocupem. Eu já tenho alguns prémios em mente mas também queria perguntar que prémios é que vocês querem. Comenta em baixo o que gostavas de receber, se é maquilhagem, roupa, livros, comida, etc. E por favor tentem não comentar os produtos que querem porque se eu não os escolher vocês ficam com esperanças e depois vêm-nas destruídas por isso digam apenas se querem maquilhagem ou roupa ou sapatos ou produtos para a pele ou o que seja.
Vai ser um passatempo pequeno e não sei se irei escolher coisas mais caras mas eu sinto que receber coisas de graça é sempre bom independentemente de serem baratas ou não haha mas não se preocupem, a qualidade é sempre a prioridade.

I hope you're having a great day,
Marta Ribeiro xx

You Might Also Like

6 coments

  1. Aww you actually asking your readers what they would want the prizes to be.. Hmmm well... A house?? Mercedes... lool I'm playing. Warm sweater or maybe a nice tea cup. That would be such a cute give away especially for this season, I think I might run one my self! its been a while. Thank you so much for sharing this with us.. :-) Have a lovely day! Visit me whenever you have time www.its-dominica.blogspot.co.uk kisses Dominica! xXx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for reading! Those are some really good ideas, the thing with the sweater is that I would have to pick the winner first and then buy it because of the sizes. I really recommend you do one, it's so much fun!

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!