Um... Fall? | OOTD #14

12:22:00

Um... Where's the fall weather? The weather is still hot, for some reason, even though the coldish winds are starting to show up.

Um... Onde está o tempo de Outono? O tempo ainda está quente, por alguma razão, embora os ventos frescos estejam a começar a aparecer.



Yesterday I decided to wear a striped top, a white skirt and a polka dot shirt, to mix patterns. I had never done that and I think it actually didn't turn out that bad. We shot these pictures near the beach so the coldish winds had gotten to me and I was a bit cold but to solve that I just buttoned up the shirt and it was all good. Two outfits in one! If you want to see how it looked with the shirt buttoned up head out to my Instagram. 

Ontem decidi usar um top às riscas, uma saia branca e uma camisa com bolinhas, para misturar padrões. Nunca tinha feito isso e acho que até nem ficou muito mal. Nós tirámos estas fotos perto de uma praia por isso os ventos frios chegaram até mim e eu estava com um bocadinho de frio mas para resolver esse problema eu abotoei a camisa e ficou tudo bem. Dois conjuntos num só! Se quiseres ver como é que ficou com a camisa abotoada vai até ao meu Instagram.



This weekend has been a chilled one and that's probably why today is probably the most stressful day I've had in a while. I've been binge watching How I Met Your Mother every night and on Saturday I watched the last episode. I'm not gonna lie, it was kind of emotional. I talked to some people about the finale and most of them were disappointed but I wasn't. I loved the ending and I honestly couldn't imagine a better one. Tell me in the comments if you've watched it and what you thought of it but please don't give out any spoilers, we don't want to ruin it for people who haven't watched it.

Este fim-de-semana foi calmo e essa é provavelmente a razão do dia de hoje ser o mais stressante que tive nos últimos tempos. Tenho andado a ver How I Met Your Mother compulsivamente à noite e no sábado vi o último episódio. Não vou mentir, fiquei um pouco emocionada. Falei com algumas pessoas acerca do final e a maioria disse que tinha ficado desapontada mas eu não fiquei. Eu adorei o final e honestamente não conseguia imaginar um final melhor. Diz-me nos comentários se viste a série e o que pensas acerca do final mas não digas spoilers, nós não queremos estragar nada às pessoas que ainda não viram.


OUTFIT // Sunglasses - Ray Ban // Shirt - Stradivarius // Top - Zara // Skirt - Stradivarius // Shoes - Manuel Alves // Bag - Parfois

And today is Halloween! I'm not sure if I'm gonna do anything tonight because today is gonna be a very busy day but we'll see. Whatever you do tonight I hope you have fun.

E hoje é Halloween! Não tenho a certeza se vou fazer alguma coisa hoje à noite porque hoje vai ser um dia bastante ocupado mas vamos ver como é que corre. O que quer que faças esta noite espero que te divirtas.

I hope you're having a great day, 
Marta Ribeiro xx 

All of the pictures are protected by Copyright. Any use without given credit is punished by law.

You Might Also Like

4 coments

  1. i'm loving your outfit especially the shoes.

    www.stylenbeautylounge.com

    ReplyDelete
  2. Such a cute outfit, it's right up my street and I love it! Autumn was late to begin here too, the weather has been very mild :D I heard it means the leaves will be extra colourful this year! xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram - tempting Too Faced Gingerbread giveaway!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! If the leaves really are gonna be extra colourful then that's awesome!

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!