Black Friday Wishlist + 100th Post!!

16:58:00

This is the 100th post on the blog!! *champagne bottle pops* I can't believe I've actually written 100 posts. When I first started, almost a year ago, I never thought I would take it this far. I always thought I'd give up somewhere along the way but no, I'm still here, 100 posts later, almost a year later and still loving every single bit of it. I'm not gonna say much more because I want to save some words for the anniversary post but I want to thank everyone for reading my posts and taking the time to comment, it means a lot to me.

Este é o 100º post no blog! *garrafa de champagne estoura* Nem consigo acreditar que escrevi 100 posts. Quando eu começei, há quase um ano atrás, nunca pensei que ia chegar tão longe. Sempre pensei que iria disistir pelo caminho mas não, eu ainda estou aqui, 100 posts depois, quase um ano depois e ainda a adorar cada bocadinho. Não vou dizer muito mais porque quero guardar algumas palavras para o post de aniversário mas eu quero agradecer a todos por lerem os meus posts e por tirarem algum tempo para comentar, isso significa muito para mim.

Now, moving on to the wishlist! It's not very extensive but my wallet isn't very extensive either so bare with me. I picked some things that I need and some others that I want, if you know what I mean 😉 (also, I'm really loving the fact that now I can add emojis to my posts, thanks Blogger!)

E agora, falando da wishlist! Não é muito extensa mas a minha carteira também não é muito extensa por isso aguentem. Eu escolhi algumas coisas de que preciso e outras que quero, se é que me entendem 😉 (e também estou a adorar o facto de agora poder adicionar emojis aos posts, obrigada Blogger!)


1 - a cozy coat, um casaco quentinho, from SheIn \\ 2 - I'm trying to get into accessories more and this choker is perfect for that, estou a tentar gostar mais de acessórios e este choker é perfeito para isso, from SheIn \\ 3 - a gift for my gorgeous mom, um presente para a minha mãe linda, from SheIn \\ 4 - gorgeous black velvet otk boots, umas botas pretas otk de veludo lindas, from SheIn \\ 5 - an adorable onesie for those cold winter nights, um onesie adorável para as noites frias de inverno, from ModCloth \\ 6 - a super chic pink velvet slip dress, um vestido slip cor de rosa de veludo super chique, from SheIn

I hope you're having a great day,
Marta Ribeiro xx

You Might Also Like

8 coments

  1. Congrats on reaching your 100th post! I haven't been keeping count, but I've been doing blogging for 1.5 years. :) I'm also pretty excited about the Black Friday sale today.

    xoxo
    www.atsunamatsui.com

    ReplyDelete
  2. This onesie is the best! Congrats on the 100th post x

    Jessica — NinetyCo

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!