Goals For 2017

15:14:00


The year is almost over! 2016 was a good year for me and I have high hopes for 2017. But don't worry, even though I have high hopes I know not everything goes to plan.
I never really paid much attention to new year's resolutions. I knew somehow I'd fail at every single one of them. But this time it's gonna be different. I'm gonna try my best to achieve my goals and at the end of the year I'll check back and see how it went. I'd love if we did this together. Comment down below what your goals for the new year are and then a year from now we'll see if we accomplished them, together.

O ano está quase a acabar! 2016 foi um bom ano para mim e tenho muitas expectativas para 2017. Mas não te preocupes, apesar de ter muitas expecativas eu sei que nem tudo é perfeito.
Eu nunca prestei muita atenção a resoluções de ano novo. Eu sabia que iria falhar a todas elas. Mas desta vez vai ser diferente. Eu vou tentar ao máximo atingir os meus objetivos e no final do ano vejo como é que correu. Eu adorava se fizessemos isto juntos. Comenta lá em baixo quais são os teus objetivos para o próximo ano e depois daqui a um ano vemos se os alcançámos, juntos.

My goals for 2017:
- Spend more time with my friends and family
- Work harder on my blog
- Get a job
- Be financially stable and independent
- Take/Start a course
- Change/Initiate the change in my style
- Attend at least one concert
- Read at least 10 books (2/10)
- Watch at least 3 new series (0/3)
- Treat myself better
- Work out more
- Reduce negativity in my life
- Everyday write a sentence/paragraph for my future self
- Make a memory jar and not forget about it
- Be a morning person
- Be one day a month without any technology
- Meditate more
- Learn a new language
- Draw more

Os meus objetivos para 2017:
- Passar mais tempo com os meus amigos e família
- Trabalhar mais no blog
- Arranjar um emprego
- Estar financeiramente estável e independente
- Fazer/Começar um curso
- Mudar/Iniciar a mudança no meu estilo
- Ir a pelo menos um concerto
- Ler pelo menos 10 livros
- Ver pelo menos 3 séries novas
- Tratar-me melhor
- Fazer mais exercício físico
- Reduzir a negatividade na minha vida
- Todos os dias escrever uma frase/paragrafo para mim no futuro
- Fazer um frasco de memórias e não me esquecer dele
- Ser uma pessoa matinal
- Ficar um dia por mês sem tecnologia
- Meditar mais
- Aprender uma língua nova
- Desenhar mais

I hope you're having a great day, 
Marta Ribeiro xx 

You Might Also Like

8 coments

  1. I would love to read 10 books as well, but sadly I think they will be school books :P

    TheNormcoreRebel

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah that might seem a bit boring but if you think of those books as regular books it'll be more fun! Thank you so much for stopping by!

      Delete
  2. I think I might just copy and paste your goals into my life! x

    Jessica — NinetyCo 

    ReplyDelete
  3. Great goals! Thanks so much for sharing!

    xx
    Lauren Elizabeth
    Petite in Pearls

    ReplyDelete
  4. Work out more.Yep that't mine too plus reading more.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good luck! Thank you so much for stopping by Kat!

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!