Holiday Cheer!

16:26:00


I think I've already said this a million times but I don't celebrate Christmas. I don't have a religion, my family does and they do celebrate Christmas even though I don't. Even though these facts are real, I still love Christmas. Why? Because everyone is so happy during this time of year, the lights are so pretty and it's pretty much the most wonderful time of the year.

Eu acho que já disse isto um milhão de vezes mas eu não celebro o Natal. Eu não tenho religião, a minha família tem e eles celebram o Natal mesmo eu não o fazendo. Mesmo estes factos sendo reais, eu adoro o Natal. Porquê? Porque toda a gente anda feliz durante esta época, as luzes são muito bonitas e é praticamente a altura mais maravilhosa do ano.

Around this time every year I'm pretty much listening to Christmas music non stop and watching a Christmas movie pretty much every day. So I thought I'd share with you my favourite Christmas songs and movies and share my holiday cheer with everyone!

Por esta altura do ano eu ouço musicas de Natal praticamente sem parar e vejo filmes de Natal quase todos os dias. Por isso pensei em partilhar convosco as minhas músicas e filmes de Natal favoritos e partilhar a minha alegria Natalícia com toda a gente!


When it comes to songs I have a playlist on Spotify that I made public just for the month of December and then in January I'll make it private again and then I'll do the same next year, but I'll still tell you what my favourites from that playlist are.

No que toca a músicas eu tenho uma playlist no Spotify que eu tornei pública só durante o mês de Dezembro e depois em Janeiro irei pô-la em privado de novo e depois faço o mesmo no próximo ano, mas mesmo assim vou dizer-vos quais são as minhas favoritas.


My favourites: / As minhas favoritas:
Mistletoe - Justin Bieber
All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey ft. Justin Bieber
Santa Claus Is Coming To Town - Justin Bieber
December - Ariana Grande
Santa Tell me - Ariana Grande
Santa Baby - Ariana Grande ft. Liz Gillies


Now when it comes to movies, I'm not the biggest fan of movies but when it comes to Christmas movies I'm all up for them! They're probably my favourite genre of movies after sci-fi.

E agora no que toca a filmes, eu não sou a maior fã de filmes mas no que toca a filmes de Natal eu estou disposta a tudo! São provavelmente o meu género favorito a seguir a ficção científica.

How The Grinch Stole Christmas
Home Alone
Love Actually
Elf
The Nightmare Before Christmas
The Holiday
Jack Frost
The Santa Clause
Polar Express
A Christmas Carol
Miracle on 34th Street


I hope you're having a great day, 
Marta Ribeiro xx

You Might Also Like

6 coments

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!