New Year, New Wardrobe

12:28:00

If you saw my "Goals for 2017" post then you know that I want to change my style this year. I've always been wanting to do it but I never got the guts to do it because I didn't want to get out of my comfort zone. I'm sure I'm not the only one that wants to change things up a bit. And what better time to do it then the start of the year? "New year, new me" is the perfect excuse for you to give to yourself and get you moving and accomplishing what you want. And StyleWe is gonna help us with that! They have a wide selection of clothes and accessories and I'm sure you'll find something you like.

Se viste o meu post "Goals for 2017" então sabes que eu quero mudar o meu estilo este ano. Eu sempre o quis fazer mas nunca tive a coragem necessária para o fazer porque não queria sair da minha zona de conforto. Tenho a certeza de que não sou a única a querer mudar um pouco as coisas. E que melhor altura para o fazer do que no início do ano? "Novo ano, novo eu" é a desculpa perfeita para dares a ti própria e pores-te a mexer e alcançar os teus objetivos. E a loja StyleWe vai ajudar-nos com isso! Eles têm uma seleção variada de roupa e acessórios e tenho a certeza de que encontrarás algo de que gostas.

Below you can see my picks for the new year! You can see a bunch of different pieces for different seasons like dresses (are two piece dresses coming back because I really hope so), summer tops, sweaters, skirts and shorts since I want to work on my confidence, a cute bag and wallet and a coat and jackets (you know how much I love outerwear).
To purchase simply click on the picture of the clothing item.

Abaixo podes ver as minhas escolhas para o novo ano! Podes ver uma data de peças diferentes para estações diferentes como vestidos (será que os vestidos de duas partes vão voltar porque eu espero bem que sim), tops de verão, camisolas, saias e calções pois eu quero melhorar a minha confiança, uma mala e uma carteira giras e um sobretudo e casacos (vocês sabem o quanto eu gosto de peças exteriores).
Para comprar basta carregar na imagem da peça de roupa.


Follow StyleWe on their social media to be the first to know the latest sales and added items: Twitter, Facebook, Instagram and Pinterest.

I hope you're having a great day, 
Marta Ribeiro xx 

Thank you StyleWe for sponsoring this post!

You Might Also Like

4 coments

  1. There are so many great pieces! I love the bomber jacket x

    Jessica — NinetyCo 

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's really pretty, isn't it? Thank you so much for stopping by Jessica!

      Delete
  2. I like pretty much any outfit - each one is unique! I think my favorite ones are the skirts though - i just love the midi length!

    Lena - http://zoyaandme.com.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah the skirts are super pretty. Thank you so much for stopping by Lena!

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!