Spring Wishlist

17:05:00

I know we still have to wait a while for Spring to come but I'm so excited I've already started browsing my favourite shops for pieces for the season. 
As you know, Spring is my favourite season and I love Spring trends as well. I cannot wait for Spring to come and I bet you're gonna be seeing loads of OOTDs this season.

Eu sei que ainda temos de esperar um pouco para a Primavera chegar mas eu estou tão entusiasmada que já começei a procurar nas minhas lojas favoritas peças para a estação.
Como sabes, a Primavera é a minha estação preferida e eu também adoro tendências de Primavera. Mal posso esperar pela Primavera e aposto que vais ver uma data de OOTDs esta estação.



I hope you're having a great day, 
Marta Ribeiro xx 

You Might Also Like

4 coments

  1. Need some white jeans too! They're great for spring :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. This weekend I went shopping for some but I couldn't find a pair that looked nice on me... ended up getting a blush pair instead haha Thank you so much for stopping by!

      Delete
  2. Replies
    1. It's gorgeous, isn't it? Thank you so much for stopping by!

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate every comment and I always try to reply to everyone. I hope to hear from you again soon!